Sunday, March 13, 2011

Oh Udang!

8th March 2011

Ari ni patotnye keje tp aku x p keje sbb da apply cuti..
YAHhhhooooooiiiiiii!!!
gumbira je rs xpeg keje even sehari hehe..
paling gembire sbb dia pon cuti gak,,so kami bole le peg jenjln (alasan xnak p keje) :p

Ok..
Pg2 da siap kms umah n siap2 nak kuar..
Dia smpi kami pon tros peg ke destinasi yg dirancang iaitu ..... (rahsia) huhu
Lpas sume settle then kami peg mkn..
Ms tu da dkt pukol 4..lapo tahap gaban la..ni yg wat aku rs nk makan bebnyk ni..
nak settlekn sume hal yg penting dl sbb tu lmbt mkn :(
McD satuuuuuuuuu siap! ahaha

then...
ms tok shoping ~lalalalalaalaaaa~
mcm2 aku bli.. adiah niece & nephew + rice cooker ++++ & pay bills
so..mlm ni nk watpe eyh???
aku ajak die peg karoke huhu..
slame kami kapel xpenah lg peg karoke bedua :p
kwn2 slalu ckp "tipula ko..xkan xpnh peg lg kot"
hakikatnye kami mmg xpnh peg bedua je..peg rermi ngn dak2 opis dl adela..
xpela...ade aku kesah?? wakakaka~

tp dsebbkan jem yg terok ktrg tros peg ke destinasi yg paling aku tunggu (tepakse cancel peg karoke :( )
jeng! jeng! jeng!!!!

kolam mancing udang!! ahahaaha
sekali smpi kedai tu TUTOP!!! kol 10 br bukak..cis bedebah!
mmm..da la jnj ngn kwn dia skali nak mancing sesm..
last2 ktrg decide peg karoke skali smntr tggu pukol 10
hmmm...still xdpt karoke bedua je..
after sejam lbh melalak xtentu hara ktrg peg blk kat kedai udang tu..
luckily kedai tu da bukak... Yeay!!!

errrkkk...cmne nak pancing udang sbnrnye eyh?
nak cucok cacing kat kail pon aku da geli..eeewww
ropenye nak macing udang ni kne de skill wooo... & of coz kesabaran :)
1st time udang mkn umpan aku,,aku da gelabah...cmne ni???
nsb bek hero dtg menyelamat (sp lg klu bkn bf aku ahaha)
dptla udang petama aku yg agak besau..gembira xterkate.. maklumla org 1st time mancing huhu
bnyk gak r kami dpt udang tp kami share ngn kwn dia,,
so aku dpt bwk blk 4ekor udang..Alhamdulillah

Otw blk dia tny "pasni nak ikot lg x peg mancing?"
mcm selaju katon d flash aku jwb "nak3" smbl sengih cm kuda hahaha (nmpk sume gigi)
esoknye aku msk udang tu...seeeeedaaaaaaaaapppppp!!
delicious! marvelous! sedap3!....

skg aku da de experience pancing udang
:)
Moh le kite mancing lg..

No comments:

Post a Comment